Betul00 benim doktorumun ismi Yahya.Daha 36 yaşında yani yaşlı biri değil o yüzden karakter analizi net yapabildim😂😂çok kibar ve anlayışlı biri.İdealist olduğunu da düşünüyorum hareketlerinden.Benim de oğlum olacak adını egemen koyacağız ama.Siz neden yahya koymak istiyorsunuz 🙃