Tuliy5 Ben klasik isimleri çok severim. Ali,Yusuf. Elif,Zeynep vs. Ama kızlarıma koymadim. Yahya ismine kötü demedim demem de zaten,sadece biraz ağır geldi bana. Hem Hz. Ali der ki Çocuklarınızı kendi zamanınıza göre değil, onların yaşayacağı çağa göre yetiştirin.