Arkadaşlar merhaba benim durum biraz karışık son adet tarihimin ilk günü 4 kasım,kasım ayında klomen çatlatma iğnesi kullandım şuan iğne olduğum günün 22. günü ama 14. Günü kan verdim negatifti,reglmi beklemeye başladım normalde 40 günde oluyorum. Bugün afedersiniz tuvaletten sonra peceteye biraz pembe şeffaf akıntı karışık geldi bende 1 saat sıvı alımını kesip lh testi yaptım
https://imgyukle.com/i/kMDKyQ
Şuan kafam karıştı? Elimde hamilelik testi yok acaba tekrar mı yumurtluyorum