izmirlitazeanne Kızlaaarrr kaç gününüz kaldı nasıl gidiyor zorlanıyor musunuz 🥰 uykular haram oldu gençliğim talan oldu benim😀 bazen 37-38de hemen sezaryen olayım diyorum sonra korktuğumu hatırlıyorum😀 sizde ne durumlar
Pelinssoglu izmirlitazeanne son 8 günümüz kaldı planlı sezaryen olacağım ilk doğumum.. çok heyecanlıyım ve çok korkuyorum bütün duygular birbirine karıştı 🥲
Yagmur34 izmirlitazeanne benim de son 52 gün benimde uyku sıfır uyuyamıyorum doğum yaklaşıyor stres korku heyecan sardı 🥰biran önce gecsin istiyorum
Deletedmom_33 izmirlitazeanne Son 78. Bende sezeryan olacağım büyük ihtimalle hem tüp bebek riske atmamak için hem iri bebeğe benziyor demişti doktorum. Sezeryanla olursa 37-38′de daha da azalıyor günümüz. Biraz sağ böbrekte genişleme oluştu ama aşırı bir ağrı yok şimdilik. Sade kilo biraz fazla aldım. Oda yürüyüş yapmak istiyorum ama hem çabuk yoruluyorum hem sağ tarafta ağrı oluşmaya başlıyor.
Gizemcetinn Pelinssoglu son 5 planlı sezeryan bende çok korkuyorum çok heyecanlıyım artık hiç uyku uyuyamıyorum herleye ağlıyorum psikolojim bozuldu 😂
Arvin Yagmur34 son 48 gün kaldı normal doğum ben bu süreçte çok fazla kilo aldım ama bebeğim kilo almadı 2 kilo Bile doğsa razıyım ama 1.buçuk kilo doğar doktor der sen kilo almışsın bebek değil 😞 geceleri uyuyamıyorum çok rahatsız oluyorum bebek kendini çok fazla sıkıyor
2melek_annesiii RumeysaNur34 benim de son 55 gün uygulamaya göre 65 ama sezeryan günüm belli benim 4 şubat
Yagmur34 Arvin canım üzme kendini Allahı izniyle sağlıklı Bi doğum gerceklestirsin şuan kac kilo bebeğiniz
ebruzb Deletedmom62627 sizi hep bu tarz postlarda görüyorum😂 bende sanıyorum ki 40 haftadasınız sürekli doğsun doğsun bugün de doğuramadım falan diyince aramızda 6 gün varmış 😂
RumeysaNur34 2melek_annesiii aynıymış neredeyse benim de uygulamaya göre 62 ocak 32 veya 1 şubat doğum olacak dedi doktorum 😇
ege_ayaz_mom izmirlitazeanne bizimde son 7 günümüz kaldı spinal sezeryan olucam inşallah hayırlısıyla çok degiisik duygular içerisindeyim😶😶
izmirlitazeanne ege_ayaz_mom sağlıkla gelsin inşallah valla tahmin ediyorum bende şimdiden heyecanlıyım🥰