mercimeginanne bigunanneolucak ovulasyon testleri hep çift çizgi çıkıyormuş duyduğum kadarıyla. Yumurtlama gününe doğru koyulaşıyormuş. Böyle okumuştum ben
cookiemonsterr bigunanneolucak aynısını bende yaşadım canım LH hormonum yüksekmiş mesela ben o yüzden yaşadım
Binnazzz12 bigunanneolucak yumurtanix mi catlamiyor aceba bol bol havuç yiyin birde bu ovulasyon testini takip edenler var onlara sorarasan onlar daha iyi bilir
Kubos01 bigunanneolucak canım yapmaya devam et bırakma bunlar normal tam kıpkırmızı olacak o yapana kadar bırakma muhtemelen yakın bende bununla hamile kaldım iki çocuğuma da
cookiemonsterr bigunanneolucak bende de pco var bu şekilde oluyor maalesef onunda etkisi var ama ilişkiden kaçınma sıklıkla devam et
designermom Ovulasyon testinde olabiliyor canım ben pcosum her Gün boyle çıkıyordu ha oldu ha olacak diye bekliyordum devamlı ama bir gün çok silikken birden yumeutlama olmustu mesela yapmaya devam etmen lazım insan iste anlayamıyor ki testin detayını
bigunanneolucak designermom doğru söylüyorsun canım. Ama testim 3 tane kaldı 🥺 inşallah 3 gün içinde olur😒
babynil @bigunanneolucak benim eczaneden aldigim test erken gebelik testlerine benziodu marka hatirlamiorm icinden 5tane cikmisti. Hic silik gormedm hep ya tek oldu ya da cift