Hanife_ Barlas_mom şeker kontrol altına alınamazsa bebeğin hayatı tehlikeye giriyor mümkün olduğunca erken alıyorlar bn 37 de sezaryen olmuştum bı de genelde şeker olunca iri bebekler oluyor normal doğum zorlaaiyoy
Barlas_mom Hanife_ Bende 1 buçuk hafta içinde şeker yüklemesi yaptırıcam bebeğimin suyu fazlaymış o yüzden sordum canım şekerim çıkabilirmiş 🙈
Hanife_ Barlas_mom evet canım etkiliyormus bende şeker çıkınca suyuna baktı Dr Allahtan suyu normal dedi ama şeker bebeği çok etkilemiş 3 hafta önden gidiyormuş
Barlas_mom Hanife_ Benim haftamla uyumlu gidiyor bebek şuan ailemizde şeker de yok bu su niye fazla çıkıyor anlamadım yada gerçekten şekerim var bende kilo almadım aşırı 🙈
Hanife_ Barlas_mom şekere belli olmuyor canım inşallah yoktur benimde ailemde hickimsede yok ben de bir buçuk kilo almıştım 30. haftaya kadar sıkı diyetteyim bı haftada 2 kilo da gitti yemek gözümde değil şeker çıkmasında
AysenurPervan yesimmasf doğumdan sonra düzeldi mi tansiyonunuz, aynı sebeple sezaryen olunca sormak istedim
hepoyleolurzaten Ziyne hiç açılmam yoktu, sancım ve belirtimde hiç olmadığı için 40+0 da kendi isteğimle sezaryen oldum