SuY ultrasonda 4.250 gözüktü. Doktorumda 4.300den sonra zaten normal doğum zor dedi yani yapmıyorlar sanırım. Bizde bebeğimi riske atmamak için sezaryen kararı aldık hemen. Zaten normal doğumu beklesem yine kilo alacaktı yine sezaryen yolu gözüküyordu o mantıkla sezaryen seçtim. Ama bebeğim 3800 doğdu beklesem olurmuş normal için. Yine de bebeğimin sağlığı her şeyden önemli ne şekil geldiği değil 😊🌸❤️