Linasmommy Sukeyne sana tekme de atar yakın zaman da 😂😂 ben tekmelerini hissetmem için zaman var daha 😂
Sukeyne Linasmommy valla ultrasonda eli ayagi hic durmuyor😁 Bende tekmelere az kaldığını düşünüyorum ama daha cok küçük 😂
Linasmommy Nvrz yok canım ya kötü düşünme sen ameliyat olmuşsun ki normal insan bile hissetmediği oluyormuş bir gün iki gün sen ameliyat geçirmiş üzülme yani bi sorun yoktur
SSY Fulyax bildiğiniz tekme 😂👣 karnımın bi tarafını yükseltti ufacık ayaklarıyla 😂 hemen anlıyorsunuz, anlamamak mümkün değil 😍🐣
Bilge35 Linasmommy daha erken bağırsak hareketi olabilir onun hareketini hissedeceğiniz kadar büyüklük ve güce sahip değil henüz 200 küsür gram
Linasmommy Bilge35 canım bağırsak hareketi veya gaz falan değil bu çok farklı ve ilk kez oldu bildiğin ve ek hareketi yani
Linasmommy SSY Ne güzel birşey ya birinden tekme yiyoruz ve bu bizi dünyanın en mutlu insanı yapıyor 😂
Fulyax SSY hımm anladim ne guzel😊😊😊 ne mutlu size ama benimdaha yok oyle birşey 😑 doktoruma sorucam bunu randevuya gittimizde
Esra___ Linasmommy evet Cnmm o haftalarda sayma demişti doktorum 20.haftalara kadar 1 gün hissedip ertesi gün hissetmediğin bile olabiliyor endişelenme yani saymana gerek Yok sadece erken hissetmişsin tadını çıkar 😊
Eyllmrtsln Gözün aydın canım dünyanın en güzel hissi olan bebeğinin ilk hareketlerini hissetmissin bile ALLAH hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin
SSY Linasmommy ahahaha kesinlikle öyle 😍 ilk tekmede nasıl yaaaa diye bir şaşkınlık 😂 sonra ise hareket etsin diye dört gözle bekliyorsun 🤗 o tekmeler gerçekten aşk yaşatıyor 😍👣 allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🏼👣🌸
Linasmommy Hulyaaaaa75 valla ben önce korktum noluyor falan sonra acaba bebeğimin hareketi mi diye takip ettim evet bebeğimin hareketiydi bi kaç defa oldu durdu sonra akşam oldu eşime gösterdim o da hissetti 😂😂