SSY ben 19.haftam da hissedemiyorum diye korkuyordum. Şimdi okuduklarıma bakıyorum ki 20+3 haftamızdayız son bir haftadır dediğiniz gibi bir sabah sol tarafımda iki sert vuruşla gözümü açtım korktum önce ne oluyor diye sonra tekeme mi diye düşünürken tekme olduğunu anladım. Şimdi o gün bu gündür. Blop blop hareketleri bazen pıt pıt diye ama gayet sık hissediyorum. Zaten başka bir şeye benzemiyor gaz gibi felan değil şimdi okudukça emin oldum ki kızım annesine merhaba diyor ☺️