Aieskocaak cgdm-trzi maşallah Allah sağlıcakla büyütsün 💜 biz daha küçüğüz ama zamlardan önce stok yapmak istiyorum onun için merak ettim teşekkürler 🤗
zeynepdurunun_annesi elfmoom Sleepy diğer bezlere göre daha küçük oluyor o yüzden bebeğiniz normal şartlardan küçükse ancak 1 numara tercih etmelisiniz yoksa Sleepy 2 numara diğer bezlerin 1 numarasına eşit
elaweannesi Mercimekm prima premium care aldım canım 2 paket ıslak mendilde 9 paket aldım sonrası bakacağım duruma göre
bluees1207 elaweannesi sleepy i öneriyor onun Dışında birsürü marka var aslında adını duymadığımız teklam yapmamış ama kaliteli ve sağlıklı ürünlerde çok
Merinosunannesii elaweannesi mühendisinoğluna bakma önerdiği pişik kremi aldım afedersin bi boka yaramadı ıslak mendil desen kızımda benekler çıkarttı nasıl temiz içerik bilmem
Mayaslan Mercimekm 3 aylık bebeği olan arkadaşım kesinlikle prima alma dedi, sızdırıyormuş. Sleepy almış.
Tugbadabak-1 Mercimekm canım yeni doğum yapmış biri olarak diyorum kesinlikle stok yapma daha 1.5 aylık olduk. 3 numara kullanıyorum. 1 ve 2 numara bezler hep kaldı bı tanidugima vericem bende
Rjn21 Pelin-1 1 numara olandan kaç paket kullandınız? 2 ye geçtiniz mi? Veya ne zaman geçtiniz, geçiceksiniz?
Pelin-1 Rjn21 bebeklerim 2şer kilo dogdular ilk 15 gun 1 numara kullandik 1 paket 192li. suan 36 gunlukler 2 numaradayiz hala
Surprizbebekannesi Sleepy natural kullanıyoruz öok şükür bir sorun yaşamadık. Bir de sleepy bio natural var, denemek için aldım, sıvıyı olduğu gibi dışına sızdırıyor. Öyle yanlardan falan değil baya geçirgen bir bez.
muges44 Molfix kullanıyorum. 120 120 bir numara, iki paket almıştım bitmek üzere. 1 aylığız. Sızma taşma olmadı pişik vs. 3100 kg doğdu şuan 4 kg hala 1 kullaniyorum. 2 no geçmem yakındır
anneadayii42 İlk söyleyeceğim şey bebekler bir yada iki hafta sonra hemen büyüyüp de 2 no beze geçmiyorlar ben iki paket 1 no bez kullandım 80 adet oluyor. sleepy ki benim bebegimin kilosu iyiydi simdi 9 haftalik 2 haftadir falan 3 noya gectik 3 no stok yapiyorum. Sleepy baby turco babyme hangisi indirimli uyguna denk gelirse aliyorum 3 ü de güzel yazdığım siralama bana göre kalite sıralaması ayni zamanda
Bsraersn yasemiinorhn bende aynı sizin gibi stok yaptım 2-3-4 numara aldım ama 1hiç anlamdım 🙈 umarım iyi olur
yasemiinorhn Bsraersn benim arkadaşım 0 al bile dedi ilk doğduğu zaman 1 bile büyük geliyo dedi de ben almadım
AsminMoms Zyneepemre kaçıncı aya kadar yenidoğan ve 1 numara kullandınız acaba ? Ben 60 tane yeni doğan 140 tane de 1 numara aldım sanki fazla mı geldi diye düşünüyorum bebek çabuk büyüyor dedikleri için 🙈