patilibalik Prima premium care Pampers pure protection Ben çok rahat kullanıyorum bebişte rahat ama şunu diyim bi tane hediye geldi Önlem diye bi bez onu beğenmedim baya kısa geldi
DuaElf Mercimekm çok çok stok yapmayın bence. En iyisi bile olsa sizin bebeğinizin cildine iyi gelmeyebilir pişik yapabilir. Yenidoğan döneminde çok stoklamayı doğru bulmuyorum ben. Bez işini okeyledikten sonra uyguna buldukça çok çok alıyoduk biz. Numaralara dikkat etmek lazım. Kuzenimiz 1 numara ve yenidoğan stoklamış bebişi hızlı büyüdüğü için bize verdi elinde fazla kalanları. O kadar da çoktu ki. mesela bunada dikkat etmek lazım stok yaparken
Dunyammf DuaElf valla haklısın canım ama onun içinde olmayanları daha uyguna letgoya koyup satıyor herkes şuan buldukca almak daha iyi oluyor çünkü zamanın ne göstereceğini bilmiyorz
Yzaman Merve_kucuk evy Bayb den memnun muydunuz 1 numaradan 1 paket aldım bende fiyatı çok uygundu şuan en ucuz bez o galiba 21 TL idi
Merve_kucuk Yzaman Evet. Kullandığım bezlerin hepsinden memnundum. Şuan paddlers kullanıyorum hepsini geçer ama 😍
nilgundemirkoparan 18 günlük bebeğim var, biz prima premium care kullanıyoruz. Sızdırma, pişik gibi bir sıkıntı olmadı Allah’a şükür 🙏🏻 Fiyatı biraz yüksek ama fiyatını hakeden bir ürün.
Fnen Mercimekm ben e bebeğin kendi markası baby me aldım ama tabii henüz kullanmadım. Yorumları çok iyiydi çevremde kullananlarda memnun. E bebek mesaj olarak kupon atıyor bazen o zamanlar alıyorum bir paket
Ladybird06 Mercimekm Sleepy güzel Ama stok yapmayın. Evet fiyatlar her gün zamlanıyor ama stok yaparsanız da bebeğe yaramazsa hepsi elinizde kalır.
Dunyammf Mercimekm benim daha doğuma 5 ayım var fakat sleepy başladım ama a101 de pahalanms direk ebebekten aldık daha uygun stok için valla ben yumuşatıcısina kadar aldm bozulmaz dediler yıl başından sonra zam geliyor çünkü
Merve_bulut_55 incisu bende baby turco ile başladım bakalım inşAllah memnun kalırız 😊 yalnız ben 1 numara aldim kampanyadaydı 180 tane falan var banada biraz küçük geldi de bakalım ilk gebeliğim buda biraz acemilik olsun hepsini kullanabileceğimi zannetmiyorum 😊
Seryy Merve_bulut_55 bende trendyolda kampanyadayen baya 4 paket mi ne baby Turco almıştım ama beni uyardılar 2numara aldım. 1 numara olarak arkadaşım 1 paket 40lı galiba can bebe almış onu kullancam ilk olarak zaten aşırı fark yok sonra 2ye geçerim
incisu Merve_bulut_55 kilosuna göre aldık bizde bebeğim iki hafta önden gidiyor iri bebek dedikleri için ilk 2 numarayı tercih ettim inş 1 numara yı kullanabilirsiniz alanlar gerçekten pişman açmadıysan iade et derim
Merve_bulut_55 incisu malesef 1 paketini açmıştım bakmak icin😌 doğumum ocak ortasi sonu gibi napalim ablamda hamile bi Kac ay var aramizda kalani onunla paylasirim artik 😊