Mercimekm yeni doğan için stok yapmayın. 15 günde değişiyo kullanılan numara, belli olmuyo yani. 1 paket 1 numara ile başlayın. Bir anda 2 ye geçiyo çünkü. Ben ilk bebeğimde de şimdi ikinci bebeğimde de prima premium care tercih ettim. 4 ay kullanıp sonra aktif bebeğe geçtim. %50 zam gelmiş, bebeğin ayı büyük olsa stok mantıklı ama yenidoğana stok gerçekten olmuyor elinizde kalır.