Seda_Karakus etlik Zübeyde hanım Kadın doğuma gittim , bebek haberi almadan önce de oraya gidiyordum jinekolojik muayene için , yakın diye , 6+5 de muayene oldum , içerde 5 kişi , bi taraftan kan alıyorlar , bi taraftan tansiyon ölçülüyorlar bi taraftan içerde bekleyen diğer hastalar , diğer taraftan soyunup muayeneye alıyorlar , mahremiyet sıfır ve iğrenç bence , ki bana kese var bebek yok belki bebeğin olmaz diye ağır bi ithamda bulundu açıkçası bence ağır benim psikoloji sıfır, uygun fiyatlı özel doktor arayışına girdik eşimle açıkçası