Seda_Karakus Arkadaşlar merhaba Ankara’da ikamet ediyorum Ankara Şehir hastanesi nde randevu aldım fakat olumsuz yorumlar duydum önerebileceğiniz başka hastane ve doktorlar var mı? ve muayene tetkik ücretlerini biliyor musunuz?
Hcrklk123 Seda_Karakus Samiulus Beştepeye çok güzelhem randevusuda kolay oluyor hemde dr lar çok iyi ilgili bi gidin derim ben
Hilal-58 Seda_Karakus ben Gölbaşı devlet hastanesinde oldum tüm kontrollerimi memnun kaldım, Tuğrul hoca gayet detaycı ve ilgili çok kalabalık da olmuyo randevu saatinizi aşmadan kontrollerini oluyorsunuz
Sude-96 Seda_Karakus dokuz aydır bu platformdayım bir de gebe WhatsApp gruplarına uyuyayım Ankara’da en iyi devlet Şehir hastanesi diyor herkes herkes orayı öneriyor özel hastane gibiymiş
Dobiskoutku Gazi üniversitesi Prof Deniz Karcaaltincaba çok memnunum 29. Haftadayim en başından beri oraya gidiyorum 😊 260 TL ücret veriyorum zaten perinatoloji olarak geçiyor yani her şeyine detaylı bakıyor
Ceress Dobiskoutku 15 haftalık hamileyim en başında 4-5 haftalıkken o prof.tan randevu almak istedim ama maalesef yeni gebe kabul etmek istemediklerini söylediler
Ayse458 Dobiskoutku Meehaba ben de denız hocaya basladım dogum ucretı özel oda ücreti ne kadar bılgıniz var mı
Dobiskoutku Deryaturan_06 gazı de devlet gibi ben sadece hocaya ücret veriyorum diğer her şey ücretsiz bir ayrıntıliya bile 700 den aşağıya verilmezken..
Annekuzusu_0 Seda_Karakus bende iki kere gülhaneye gitmiştim beğendim orayı ama evime uzak olduğu için tıp fakültesiyle devam ediyorum
pijamaboregi Seda_Karakus şehir hastanesinde 30 sn muayene olmayı kabul edebilecekseniz evet iyi. Şehir hastanesinin iyi olduğu tek konu doğum sırası ve doğum sonrası muayene konusunda kalitesiz kalabalık
Edahoso pijamaboregi kesinlikle kabul ediyorum gittiğimde 8 haftalıktım hem randevuyu zor almıştım 20/25 güne anca buldum gittim kalbini duymak istiyorum daha duymadım dedim 2 dk ultrason ile bebeğe baktı hiçbir detay vermeden boyu vs. kalp atışını da biz 3 aydan sonra dinliyoruz dedi dinletmedi elime ultrason kağıdını bile vermedi. Beni iki dk içinde odadan çıkarttı ne olduğunu şaşırdım. Eşim de sinirlendi şuan da batıkentteki medicale gidiyoruz
Serpilikra Bütün devlet hastaneleri aynı detaylı bilgi verilmiyor ben sehir hastanesine gidiyorum doğumu da orda düşündüğüm için çok Bi beklentim olmadığı için memnunum kısa sürüyor muayeneler ama dogum için çok iyi olduğu söyleniyor
Mavis15 Etlik zübeyde hanım kadın hastalıkları hastanesi çok iyi ben çok memnun kaldım bence oraya bi gidin
Dobiskoutku Seda_Karakus hepsi içinde diğer hiçbir şey için para vermiyorsunuz ayrıntılı ultrasonda dahil 😊 ki zaten inanın her muayenemde ayrıntılı ultrason yapılıyor ve ultrason fotoğrafı falanda veriliyor renkli :)
Seda_Karakus Teşekkür ederim yorumlarınız için Eryamanda oturuyorum ben ama uzak oluyomuş gölbaşı etlik falan
charlottececi Dobiskoutku aa bunu bilmiyordum. Doğuma ucret veririz diye düşünüyordum. Hoca doğuma girince 2000 civarı fark ödüyorsun demişlerdi ama ödemiyorsak çok iyi :) ödersek de gözümüze gözükmez zaten. Hak ediyorlar kesinlikle çok ilgililer 🙏🏻 Fetal DNA yaptırmamızı istedi bizden. Onu yaptıracağız bir sonraki gidişimizde. Ona para ödüyorsunuz her yerde ama devlette daha ucuzmuş çok şükür 😁
Ceress Dobiskoutku evet öyleler, önceden 2-3 kez gitmişliğim vardı kendisine hamile kalıncada gitmek istedim fakat kabul edilmedim. Hoş şikayetçi değilim hatta daha da iyi oldu sanki, şuan ki doktorumdan oldukça memnunum 🤷♀️