Wonderful_mom Deniz2961 nasil yani sezeryan olunca erken mi aliyorlar benim tahmini dogum tarihi 5 mayis yani simdi ramazanda mi dogum yapcm
Gizemlili Deniz2961 merhabalaaar🌸 bana da en geç 11 haziran denildi. Sezeryan olmasının özel bir sebebi mi var acaba?
Julide_01 Deniz2961 sezeryan olacağınızı nerden biliyorsunuz şimdiden belli mi ki bende doktoruma sorsam mı acaba
Fgjkbhll Asyapolat80 benimde 3 mart olarak görünüyor hepimiz sağ salim kavuşalım inşallah 🤲 bu arada buradaki ilk yorumum beceremiyordum 😂
Beris Kubraatess valla şubat 24 kadar dogurmus olman lazım dedi ama tabı normal mi sezeryan mı bellı olmadıgı için suan o da net bişey demedı
yasemiinorhn Kubraatess Hadi bakalım önce kim doğuracak 😍😂 Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah kuzum 💝
Seher38 Kubraatess sezeryanla mi alınacak bende bu hafta gidicem kontrole ne zaman öğrendiniz gününüzu birde kaç haftalık olmuş oluyor 5 Şubat’ta
Kubraatess yasemiinorhn amin canım inşallh rabbim tek nefeste kurtaraın bütün hamişleri gün azaldıkça insan hem heyecanlanıyor hem stres oluyor ☺️
Zeliha_Enes1 Pnr_2021 2 gün var sanırım kaç haftalıksınız benimde sezer yan olacak mayısa olur galiba