Kızlar benim hamilelik sürecimde hiç çatlağım olmadı, şu an 37. haftamdayım 38+5 te doğum yapacağım. Başlarda karnım birden çıktı, çok hızlık büyüdü sanırım buna bağlı da doktorum bana ısrarla bir jel aldırdı ama sadece bir ara 1-2 hafta kadar ara sıra kullandım o kadar. Boşuna 130₺ vermiş oldum. 🤷🏼♀️ Şimdi karnım 9 aylık gibi değil de daha küçük görünüyor ama bebeğimin kilosu boyu sağlığı çok şükür gayet iyi. Yani karın büyüklüğüne küçüklüğüne göre olmuyor bu işler. Onu belirteyim ☺️ bende 9 ayda 8 kilo aldım sadece hatta 29.haftadan sonra hiç kilo almadım. Şimdi tanıdığım insanlar diyor ki doğumdan sonra çatlağın olur karnın küçülecek buruşacak sarkacak vs vs. Zaten korse de kullanacağım ama ne kadar doğru sizce bu dedikleri? Var mı öyle bir şey? Varsa önlemek için ne yapılabilir? Tecrübeli anneler fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim. 🌸