Zeyzeyu19 37+4 haftalığız 01:00 beri (şuan 03.34) üç kere ishal şeklinde tuvalete çıktım ve oturturken göğüsümden uc yuvarlak süt geldi bayada var hanı damacana kapagı kadar diyim . Sizce doğum belirtileri arasında vsrmı bunlar 😣
ecemsmom Zeyzeyu19 ya birşey soracağım yatarken çok sancı giriyor sanki vajinal bölgeme doğru uyuyamıyorum size de oluyor mu
Minaminisi Zeyzeyu19 doktorunuzla en son ne zaman görüştünüz. Doğum zamanı ve şekli belli mi, ishal doğuma yakın olur, belirtilerden biridir. Süt yada şeffaf sıvıda normaldir.
HaticeBerkayBalat3103 @Zeyzeyu19 benimde ilk gebeliğim canım 37+1 Haftalıgım dogum belirtileri arasında ishal var ama süt gelmesi normal o benden de geliyor artık süt kanallarımız çalışır vaziyette ve en önemlisi suyunun sancının olması nişanın da gelmesi dogum belirtisi ama nişan geldiğinde illa ki o gün dogurmuyorsun doguran da var tabi de 1 hafta 2 hafta sonra dogum yapan da var öyle diyim ☺️
Zeyzeyu19 HaticeBerkayBalat3103 evet dopru soyluyorsunuz . Nişan ve su en onemlisi onlarda şükür simdilik yok bir yanım hemen gelsin istiyor bir yanım da ne zaman isterse diyor ilk olunca süt gelmesi falan sasırtıcı geldi
Zeyzeyu19 ecemsmom evet bıcak batmaso gibi anlık ama . Bide ordaki kemiklerim sanki saatlerce egzersiz yapmısımda kemıklerım agrımıs gibi
HaticeBerkayBalat3103 @Zeyzeyu19 rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah canım benim 2 gündür kasılmam oluyor ama yürüyünce oluyor sadece evdeyken bişey yok bende ne zaman gelicek diye çok merak ediyorum hayırlısıyla kucaklarımıza alalım inşallah 🙏🙏☺️
Zeyzeyu19 Minaminisi normal dogum bebegın basıda asagıdaymıs cuma gunu gorustum ve cuma günü cagırdı tekrardan 2 gün var .