SilaC evet kesinlikle katılıyorum size. Ben şahsen pişik önleyici krem almadım bile, sürekli bebişin teninde krem olması da çok doğru gelmedi bana. Ebeler de zaten genelde altı düzgünce temizlendiğinde ve bezi zamanında değişince pişik önleyici kreme gerek kalmaz diyorlar. Ben şahsen lazım olunca kantaron yağı kullanmayı düşünüyorum ama illa bi krem ihtiyacı duyarsam hametan alacağım ben de.