hs_mutluluk16 Pişik önleyici kremi doğumdan ne kadar süre sonra kullanmaya başladınız? Hangi marka tercih ettiniz???
Minikturtageliyor hs_mutluluk16 her bebek için farklı aslında. Mustela, hametan, bepanthol kızıma iyi Gelmedi sudocrem kullanıyorum. Eğer alacaksınız dikkat edin bazen egzama için olanların üstüne pişik kremi diye yapıştırıyorlar 🤦🏻♀️
kadifemsii hs_mutluluk16 sebamed kullanıyordum kızım 16 aylık daha yeni sudocreme geçtik ikisinden de memnunum sudocrem daha uzun süre gidiyor. Doğumdan hemen sonra başladım ben
es_aybala hs_mutluluk16 desitin kullanıyorum çok memnunum. Doğduğunda bez ve ıslak mendil pişik yaptı değiştirdim kremde hemen toparladı. Doğduğu günden itibaren kullandım ilk zamanlar çok daha hassas oluyo çünkü ciltleri
hs_mutluluk16 nevarneyokk ilk kez gördüm ben de sebamed almak üzereydim😂 bakayım… kaç haftalıksınız 36 sanırım ben de 36 haftayım
hs_mutluluk16 kadifemsii sebamed in puanı daha yüksek sudocrem e göre trendyolda hangisini önce tercih etmeliyim? Sebamed diye düşündüm
kadifemsii hs_mutluluk16 sebamed tavsiye ederim kızım hiç pişik olmadı şükür . Trendyola çok güvenmeyin
hs_mutluluk16 nevarneyokk benim de hiç sancım vs olmuyor erken doğum riskim vardı doktorum küveze girmez artık dedi biraz rahatladım.. kaç gr bebeğiniz? Benim 2500 doktorum iyi diyor bana az geliyor
nevarneyokk hs_mutluluk16 35 ken 2778 gramdı biraz iri bir bebek dedi bana da . Babasınında benimde boyum uzun ondan muhtemelen diye düşünüyorum . Bugün nst de biraz sancım çıktı ve alttan muayenede ebe bebek kanala girmiş çok akıntın var rahim ağzın yumuşamış eli kulağında dedi 🙈
kbrkrblt16 Ben hep sudocrem kullandım hiç pişik olmadan büyüdü oğlum 😊 hemde bereketli bir krem uzun süre gidiyor
hs_mutluluk16 nevarneyokk nst de sancı aralığı kaçken sancı oluyor? Bizim de tam haftasında diyor doktor ama ufak geliyor bana
Eylulmom1 nevarneyokk 38 Haftalık olduk biz de bu dediklerinin aynısı yaşandı bugün yumuşamış dedi ve sancım çıktı. Eve geldim sancım daha çok sıklaştı. Uykumdan uyandıracak sancım var şu an.
Rainbow0126 Mühendisin oğlu sayfasında en güvenilen marka olarak mustela verilmiş. Ecowell de çok iyi sanırım. Diğerlerini epeyce gömdüğü için almak istemedim. İnşallah mustela işe yarar 🙏 en doğalı mustela.
hs_mutluluk16 nevarneyokk bugün biri 100 civarıydı benim hiçbir şey demedi doktorum ama ben farkettim kağıtta bi dalgalanma vardı😂 vajinada batma hissim var başka da ağrı sızı yok belki bizimki de gelir 1-2 haftaya siz gibi