Emleyla Kızlar hemşireye verilmesi gerekenleri soylermisiniz nasıl bişe olmalı içeriği nasıl acemiyim ve kafam çok karisikti
Sude-96 Emleyla ben tulum, zıbın, eldiven,şapka, önlük, ince battaniye bir de bez koydum yeterli olur alt üst takımda koyulabilir tulum yerine
Alka Emleyla alt üst takım vericem 5li . Eldiveni şapkası zibini . Bı tane bebek bezi . Bı tanede polar tarzı bı battaniye .
Msl_ege Emleyla zıbın dış kıyafet bez eldiven şapka çorap battaniye ama iyi bi kıyafet vermeyin çünkü bebekleri yıkamıyorlar ya kan falan olabiliyor . ben çok iyi bi takım vermedim , günlük giydireceklerimden vermiştim ki iyiki de öyle yapmışım kan olmuştu kıyafeti . odaya gelince ilk bezini değiştirirken komple değiştirdik kıyafetlerini de temiz temiz giydirdik . aklınızda olsun :)
Beyzabeser Emleyla ben 10lu seti koydum direk. Icerisinde gobek bagi zibini citcitli zibin patikli alt tulum eldiven sapka corap battaniyesi fqlan hepsj var hangisi kolayina gelirse giydirir diye dusunuyorum. Ama benim ozelde olcak onlar kendileri giydiriyormjs duyduguma gore. Ben yine de ne olur ne olmaz hemsireye verilecek diye hazirladim bi paket valizime koydum
Sude-96 Emleyla ben uzun kollu koydum uzun da olur yarım kolda ama uzun daha iyi gibi bence yeni doğunca üşür belki bir anda
Msl_ege Alka çorapta koyun :) ayaklar minicik olduğu için ayaklı bile olsa altı üşür minnoş ayakları . tabş hangi ayda doğacak bilmşyorum ama . ben temmuzda doğum yapmıştım ilkini koymadım o yüzen aöa kış bebeğiyse koyulsa iyi olur
Emleyla Yani isimli bişe yaptırmadım yaptırsam mi bilemedim kıyafette pek almadım zaten çok az yenidoğan hediye gelir die
Sude-96 Emleyla isimli de yaptırdım ama onu ilk doğduğunda vermeyeceğim zaten ertesi gün resim çekinmek için vs giydireceğim
Anneyim42 Emleyla bu şey gibi olmasın evlenene herkes borcam getiriyor diye ev sahibi almıyor birileri de çoktan başkası almıştır diyip almıyor ya mesela ablamin o yüzden hala borcamı yok 😅 yenidogan çabuk büyüyor diye büyük almasınlar sizede 🙈🙈
Beyzabeser Sude-96 ilk dogduklarinda ve ilk aylarda el ayak isilarini ayarlayamazlar tulum icerisinden de mutlaka corap giydirmeniz gerekir
Tubas1 Sude-96 yeni dogan olduğu için vucut ısıları düşük oluyor 1 çift koymak tavsiye ederim tulumun altında çoraplı olsada sorun olmaz hatta daha iyi olur
Emleyla Beyzabeser bende 10luyu katacaktım onnu hastaneden eve dönerken mi giydirsem die kararaiz kaldım ozmn normal üç tanee takım götüreyim birini verrim eldiveni uzun kollu zıbın da katarım ağıza mendili battaniye kundak işte hemşire yönlendirir galiba pembis yoktu hep yeşil sarı kırmızı pembed varda iki takım birini hemşireye verrim içinde alt üst ve şapka var zaten kolları ayakları eldiven ekstra çorap katarım doğru olan oldu mu kizzlqr😁😁😁
Msl_ege Emleyla bi de fazla battaniye göz çıkarmaz 😂 biz birini yatağın altın sermiştik birine kundak gibi yaptık diğerini de öğle yarım üstüne atmıştık . altını değiştirirken işedi 🤣 yataktaki ve kundak yaptığımız çiş oldu kaldık 1 battaniyeye . battaniye fazla götürün bi de eldiven fazla götürün . eller mainnacık oluyo çıkıveriyor düşüyor hep . onu da yerden alıp giydirmek olmuyor
Beyzabeser Emleyla iki tane de 5li cikistan yedek aldjm ben de yanima. 10lu olan guzelse oyle yap hem ilk anlarda batmaz temizce giydirirsin sonra foto falan cekersin :d benimkiler kendileri giydiriyomus ondan oylesine nolur ne olmaz diye koydum muhtemelen ben de 10luyu sonra giydiririm gibi
Minaminisi Emleyla ilk bebeğimde hemşireler 10lu takım istemişti battaniye dahil. Sadece önlük koymamıştım. 2 tane de 5li götürmüştüm ekstra. Şimdi 2.bebeğimde de 1 adet 10lu 2 adet 5li götüreceğim, ameliyathaneye 10lu takım vereceğim.
Minikturtageliyor Emleyla Ağustos’ta doğum yaptım hastane kendi çıkışını giydirdi. Benim hazırladıklarımın arasında 5 Li takım vardı ve kesinlikle yazda olsa kışta olsa çorap koyun. Bebekler gazı ayaktan alır. Ağustos’ta doğum yaptığım halde hemşire kalın battaniyeye sarmıştı ve tulumun içine çorap giydirmişlerdi.