Bi riskiniz filan yoksa yürüyüş çok iyi oluyor 35+6 haftalığım 8 kilo aldım. Baya yürüyüş yapardım şu aralar 32. haftadan beri yatıyorum erken doğum riskim var. Kilonun çoğunu da bu dönemde aldım. Yediğimden hiç kesmedim ama yürüyüş filan kesinlikle iyi geliyor 🙏🏻 Diyetten ziyade yürüyüş yapın yada bi diyetisyenle birlikte ilerlemenizi tavsiye ederim