@AngeL- aynen oyle ben 119la ogrendm 2gunde bir kan verdim. 900de vajinal ultrasona girdim burda kan hucreleri toplanmis oluscak galiba dediler 3000e yakinken ultrasonl anca goruldu. Erken ogrenio gorememek daha kotu. Hamileyim ama cocuk yok oluscak mi olusmiycak mi die sevinemedim bile. Icimde kaldi resmen o kadar beklenen bir bebekken. O yuzden en guzeli evde kendinizin beklemesi. Gercekten sizi uzmek icin soylemiorm ama benmki gbi beklemek daha uzucu