AngeL- 2.gebeliğimde aşırı silik çizgi çıkmıştı. Hatta eşim başta göremedi, bir 5 dakika geçince o da fark etti. Adetime 5-6 gün vardı. Hafta sonuydu. O yüzden 2 gün sonra kan verdim ve Beta HCG değeri 24 çıkmıştı. Yani değerim 12 falanken idrar testinde görmüş oldum. İdrar çizgisi net kırmızı olana kadar test yapmaya devam etmiştim. 3-4 gün sürmüştü kırmızılaşması. Bazen erken çıkabiliyor, bazen hiç göstermiyor. O yüzden sanırım adet gününü beklemek en iyisi.