GamzeDurmus Tuba_2013 aynı ilacı bana da yeni doktorum verdi ama malesef suanlik fayda etmedi gastritim de var benim ne olacak böyle bilmiyorum hiçbir şey fayda etmiyor sürekli evin içinde geğiriyorum afedersiniz
Ergvn Duy_gu valla doktorun yazacagı surup vs dısında hiçbir şey iyi gelmiyor tam olarak. O kadar cok çektim ki ilaç yazdrdm şimdi hiç kalmadı. Bi danısın siz de
Asdas123 runigves bende de vardı rubbyd 10 mg ilaç kullanıyorum çok rahatladım doktorunuza danışmanızı tavsiye ederim
Asdas123 Gizemato aynılarını bende yaşadım geceleri ağlıyodum uykum olduğu halde yatamıyodum rubbyd 10 mg ilaç verdi doktorum bi danışın isterseniz ben çok faydasını gördüm çok rahatladım inşallah sizde faydasını görürsünüz
bukusum runigves benimee oyle yanmada var gegirtirtide bide aci su geliyor gegirdigim zaman biktim 😥😥😥
OZLEM_2576 Kesinlikle gaviscon pembe şişede olanı tavsiye ediyorum. Doktorum hiçbir sorun olmayacağını söyledi. Gecelerim zehirdi resmen onu kullanmaya başlayana kadar. Aşırı rahat ettirdi beni