runigves Duy_gu her şeyi denedim hiç bişey iyi gelmiyor. Böyle bir yanma yok arkadaş. Bir de sürekli geğirti geliyor kafayı yiycem. Bende şuracıkta durayım belki denemediğim bir şey yazar birisi :(
Gizemato runigves al benden de o kadar gegirikle geliyor öldürüyor sanki bıktım yani 😣 yastığa kafamı koyduğum an daha çok bide
Asdas123 runigves bende de vardı rubbyd 10 mg ilaç kullanıyorum çok rahatladım doktorunuza danışmanızı tavsiye ederim
bukusum runigves benimee oyle yanmada var gegirtirtide bide aci su geliyor gegirdigim zaman biktim 😥😥😥
Duy_gu kahvesever__ yedim de hayrı yok kuzum yarın Dr dan cavisgon isticem gebelikte çok oluyor ya ilerleyen haftada napcaz biz
kahvesever__ Duy_gu benim de 2 gün önce öyleydi canım ölüyordum muz yedim geçmişti yarın al evde dursun ara ara ağrıyınca ye muz geçiriyor ben o gün yedim hemen geçirdi
Duy_gu kahvesever__ vardı yeni biti kuzum ilacı istemem lazım öncede röfle vardı bebek de tam çıkmadı ki yukarı neden böyle ağır oluyor anlamadım
kahvesever__ Duy_gu yediniz şeyler dokunuyor olabilir doktorum öyle demişti bana yada çocuk saçlanıyor diyen de var ama ne kadar doğru bilmiyorum
Esrabozkurtt Duy_gu araştırdım ben bir çay bardağı suya bir çay kaşığı ama dolu değil atıyorum karıştırıp içiyorum bir sorun olmadı
Liyuzamom Duy_gu salatalık biraz hafifletiyor benim midemi cacık da olabilir .gaviscon şurup en iyisi
Tuba_2013 vLla bende aynı dertten muzdaripim 32 haftalık ful ne yesem mide yanması gaviscon içiyordum dr bugun renie duo verdi İnş iyi gelir midemdeki sıkıntıdan uykularim kaçıyor uyuyamıyorum
GamzeDurmus Tuba_2013 aynı ilacı bana da yeni doktorum verdi ama malesef suanlik fayda etmedi gastritim de var benim ne olacak böyle bilmiyorum hiçbir şey fayda etmiyor sürekli evin içinde geğiriyorum afedersiniz
Asdas123 Gizemato aynılarını bende yaşadım geceleri ağlıyodum uykum olduğu halde yatamıyodum rubbyd 10 mg ilaç verdi doktorum bi danışın isterseniz ben çok faydasını gördüm çok rahatladım inşallah sizde faydasını görürsünüz
Asdas123 Duy_gu bende de aynı problem vardı burayada yazdım hattım geceleri yatamıyodumw ağlıyodum nerdeyse denemediği şey kalmadı doktorum rubbyd 10 mg ilaç verdi okadar rahatlarımki bi doktorunuza sorun isterseniz