kasimannesii Elfs ay iyi gitmişsn ben cesaret edip gidemiyrm bkliyrz bakalm adınada çok sevindm bu arada sağlıkla gelsn 🙈🥰
Elfs kasimannesii teşekkür ederim 🙏 amin hepimizin inşallah ☺️ Benim bir düşük var insan merak ediyor ben dayanamıyorum böyle şeylerde beklerken
kasimannesii semanurcennet çok teşekkür ederim canmmm sennde baya olmus 21 haftalık artık hareketlerini falan hissediyosundur 🥰
semanurcennet kasimannesii evet 19.haftamdan beri çok net hissediyorum. Allahım layıkıyle anne baba olacak herkese bu duyguları yaşatsın inşallah 🙏
Azra_Mom kasimannesii beklemesi zor ama söylediği tarihte gidin bende 6. Haftada sadece keseyi gördüm bebek yoktu 7. Haftada bebeği görebildik kalp atışını duyabildik
mucizem42 kasimannesii ben ilk boş gebelik geçirdim yine hamileyim. Beta yukselisim iyi randevum 15 inde gittiğimde 7+1 olacak hergun nstresden uykularima giriyor ama geç gitmek istedim görüp beklemek ddaha zor oluyor 🙏
kasimannesii mucizem42 aynen ole canm bklemesi öle zor ki ama inşallah Rabbim senide bebeğine kavuşturur 🥰🥰
mucizem42 kasimannesii 6+2 yim betam ilk 2307 ikinci de 4400 çıktı gerek yok güzel yükseliş denildi 15 inde gidicem 7+3 olacak galiba 🙏