kasimannesii Kızlar herkese selamlar 5.haftamda gittim kese var ama bebek yok henüz 20 gün sonra kontrole gel dedi 20 gün nasıl geçecek bilmiyorum. Başına gelenler nolur tecrübelerini anlatsın teşekkür ediyorum hepiniz bebeğinizi sağlıkla kucaklayın inşallah 🥰🥰
keremveannesi kasimannesii Bende 5haftalıkken gitmiştim kese vardı sadece , sanırım 2-3 hafta sonra bebek kalp atışı işçin gitmiştik. Çok değişik duygular rabbbim gönlünüzce nasip etsin herşeyi hayırlı uğurlu evlat olsun 🙏💛
Asyaaa35 kasimannesii daha erken canım boş olması çok normal diğer gidişinde de düğme gibi bişey göreceksin zaten umarım ters bir durum yoktur içini rahat tut😊
deletedmom27371 kasimannesii ben 5 haftalıkken kesem bile yoktu🤷🏼♀️ 7.haftamda gittiğimde keseyi de bebeğimi de gördüm kalp atışınıda duydum. Şimdi 17+1 haftalığız💙
ggkca kasimannesii ben 5+3′de gittiğim de kese gözükmedi, 6+0 sadece kese vardı oda minnacık bir nokta şeklinde 7. Haftada ise bebeğimi gördüm. Kısacası şuan keseyi görmek için biraz erken olabilir.
Asibel kasimannesii benimde 4 haftalıkken 5mm bi kese vardı ve boştu haliyle. Ben bile isteye doktora gitmedim 2 hafta gittiğimde 6+6 idi. Allah’a binlerce kez şükür ki hem bebeği gördüm hem kalp atışını duydum. Bundan önceki gebeliğim boş gebelikti canım senin için şu an çok erken 💖 gittiğinde inşallah her şey gönlünce olur
kasimannesii Bide şey sorucam şimdi 5 haftalık ve kese boş ya normalde olması gerekn doğum dokuz ay bu doğum süresini uzatıyor mu. Temmuzda doğacak normal şartlarda ama boş oldugu için ağustos a sarkar mı
Elfs kasimannesii iyi o zaman ☺️ Benim 5. Haftadaydı minik bir kese görmüştük dayanamadım eşim hastaneye gidiyordu ben de muayene olayım dedim 5+3 de de bebekle kalp atışını duymuştuk dayanamadım yani 😂 inşallah sizde sağ salim görürsünüz 🎈
kasimannesii Elfs ay iyi gitmişsn ben cesaret edip gidemiyrm bkliyrz bakalm adınada çok sevindm bu arada sağlıkla gelsn 🙈🥰
GencAna kasimannesii Kese varsa ümit var gülüm bende de aynıydı . Şimdi 29 olduk korkma inşallah rabbine sığın. Testin pozitif mi
semanurcennet kasimannesii bende testimi adet olmam gereken gün yapmıştım tabii çok erkendi kese gözüktü fakat bebek gözükmedi kan testi verdim beta yüksek çıkınca 15 gün sonra gelmemi söyledi ve gittim kalp atışını da dinledim çok şükür şimdi 21+1 deyiz oğluşumu bekliyoruz😍 Meraklanma insan strese giriyor ilk olunca korkuyor eşimle o 15 gün geçmemişti hiç. Allah’ın izniyle hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız🙏
kasimannesii semanurcennet çok teşekkür ederim canmmm sennde baya olmus 21 haftalık artık hareketlerini falan hissediyosundur 🥰