İyi akşamlar hanımlar benim 2.hamileligim cinsiyetini blmiyorum daha 1 buçuk yaşında oğlum var 17+3 haftalık hamileyim hissetmiyorum hiç oğlumu hemen hissetmiştim minicikken tedirgin oluyorum çoğu zaman normal mi acaba 2. Hamileliği olanlar ne zaman hissetti