pijamaboregi Merhaba, ben hrs kadın doğum hastanesine gidiyorum cinnah tarafında çok memnunum, 13bin civarı doğum paketi. Muayene ücreti de 300 lira sanırım. Sadece kadın doğum hastanesi ve randevular bile itinayla düzenleniyor bazen kimseyle karşılaşmıyosunuz bile katta. Muayeneye eşler dahil kimse alınmıyor. Ben çok memnunum covidden çok korkuyorum çünkü henüz hiç geçirmedim çift asiliyim ama nolur nolmaz çok dikkat ediyorum. Bu denli hassasiyetiniz var ise size de hitap edecektir.