Şuan 25 haftalığız 19.haftada beni gören konu komşu hani göbeğiiin hani nerde bakayıım hani bi şey yok daha diye sinir ediyordu 😏 Artık eşim bile sinir olmuştu herkes kendisi gibi koca göbekli bekliyor herhalde diye 😂 Herkesin vücut yapısı çok farklı göbekle bebeği kıyaslamak çok saçma 😏 Doktor gelişimi normal diyorsa hiç sıkıntı yok bence. Zaten gördüğümüz duyduğumuz gibi karnı çok çıkana çok şişmişsin çıkmayana da hani nerde çocuk diyorlar. Ahhh şu kadınlar 😵