guzelbebegimmmmm Almla 6 aylık oldum. Saklamaya uğraşıyorum. İyice şişmişsin diyorlar moralim bozuluyor
tugbakya Almla ben de 13. Haftamdayim dışarıdan bakınca göbeğim yok ama pantolonlarim daha bu hafta hafif sıkmaya başladı. Üst düğme açık geziyorum 😅
Almla guzelbebegimmmmm bana da nerde bu diyorlar ☹️Millet konuşuyor anca ya bana da gelişmez zayıf ondan böyle uyuyorsun hareket etmiyosn vs deyıp duruyordu karşı komşu artık iletişimimi kestm moralımı bozuyor sürekli diye
yigitegenin_annesi1 guzelbebegimmmmm insnalar çok tuhaf anlamıyroum ben 35 haftlığım göbeğim küçük içkarnım geniş son postuma bakn paylaştm orda 6 aylık gibi duruyor sürkli soruyorlar karnın neden yok bebek zayıf sanane takmamak en iyisi
yigitegenin_annesi1 Almla 😂kız bende zanwtm 25 30 arası merak etme büyür bir anda benım 25 ten sonra çıkmaya başaldı 25 ten önce dümdüzdü acaba brn hayal mi görüyroum hamile fln değilmiyim diyordm😂uzun bir rüyadaym sanıyordm
Dilanilhn yigitegenin_annesi1 bende öyleyim ya moralim bozuluyor bide bna hastanedeki gebeler öyle söylüyor halden anlamıyorlar doktorum bebegin karin gelişimi 1 hafta geri dedi bide bunlar böyle diyince üzülüyorum
guzelbebegimmmmm Oznur35 benim 2. Gebelik bide. Zaten kilolu hamile kalmıştım. Şuan kilo almadım ama göbek erken çıktı. 9 aylık gibi duruyorsun diyorlar
Almla yigitegenin_annesi1 ya bana da sürekli karşı komşu var tamam mı yatıyor mısın uyuyor musun hayır diyorum sen böyle devam et içinde pıhtı olır diyo sinirimi bozuuuor aşırı derece bulantm oluyor sanki lavaba dan duymuyor gibi sesimi sürekli evdeyım bugün evdeyım haberin olsn diyo sanki bşrsey bekliyor gibi 1.
dudininannesi Almla Rahmim kalp şeklinde ve küçük olduğu için 14 haftalıkken çıkmaya başladı karnım 😂 şimdi 36+5 oldum bacaklarımı göremiyorum öyle diyim 😂😂😂
yigitegenin_annesi1 Almla mesafe koy arana hamiliğin başindasın daha strese girersn bebeği etkilesn allah korusun
dudininannesi Almla Boyum 170 ama boydan da kurtaramıyorum yarım dünya oldum Allah seni inandırsın 😂😂
Almla yigitegenin_annesi1 bnde o yüzden tepki koydum ortaya pazar günleri evde eşim varken zile basıyor kedisi var bide kapıyı bir açtım eve girdi bnde sevmiyorum evde pis oluyo dırsun sende diyo üniversite de ev arkadaşımda vardı kedi o yüzden heryere değiyor diye sevmiyorum yanlış anlama olmasın