Filee üniversite Hastanesi’nde yaptırdım, profesör yaptı . İşlemden 1gun sonra kendi özel doktoruma gittim kalp atışına baktı iyi olduğunu söyledi. Bir sıkıntım da olmadı şuana kadar. Herhalde iyidir , henüz hareketlerini hissetmiyorum.sizde mi yaptiracaksiniz?