Kızlar doktor bebeğime erkek dedi fakat benim içimde bir kuşku sebebi sadece yüzünü gösteriyor 28 haftadayız dün yine doktora gittik bu sefer yüzünü bile göstermedi 🙈renkli fotoğraf bile alamadık ..bir kaç şey yaptırmak istiyorum isimli olarak korkuyorum şubatta doğumum diğer ayda beklesem mi 🧐