Deletedmom_1 elimden geldigince dikkat ediyorum canım ama bu aralar gercekten sık acıkıyorum 🤦♀️ aslında kilodan korkmuyorum ilk kızıma hamileyken 63 ile hamile kalıp 86 ile doguma girdim kızım 17 aylık oldugunda 49 a dusmustum 😊 tek korkum ilk gebeligimde sekerim vardı zor bir süreçti gunde 4 kere insuline kadar gitti o yüzden bu gebeligimde hep seker hastası gibi besleniyorum arada kaçamak yapıyorum inşaAllah bu bebiştede çıkmaz doktorum 3 hafta sonra yükleme için gün verdi Rabbim nasip ederse bakalım 😊