Sila_99 26+2 haftalık hamileyim son bir haftadır ağzım aşırı kuruyor günde üç litreden fazla su tuketiyorum çok fazla ağzım ve boğazım kuruduğu için şeker yüklemesi yaptırmadım sizce şeker olabilir mi tedirgin oldum
Nisan8 Sila_99 nr diyosunuz hemen yaptırmanz gerekiyor , bu şikayetler hamilelik şekeri şikayati ve hayati önem taşıyor
Nisan8 Sila_99 çok fazla ağzım kurudu diye yapamdım diyosunuz ya asıl sırf bu şikayetnz var diye yapmanz gerekiyor
neslican0644 Sila_99 hiç aksatmadan yüklemeyi yaptırın. Korkutmak istemem yanlış anlamayın ama şeker erken doğuma sebep oluyor sakın ihmal edip de kendinizi de bebeğide riske atmayın. Doktorlar bunları istiyorlarsa illa ki bir bildikleri vardır demek lazım. Bende de gebelik şekeri çıktı ve 28.haftada erken doğum yaptım.
Fk_noire Sila_99 Panik yapmayın illa ki doktorunuz kan tahlillerinizi düzenli istiyordur. Ben 28. Haftamda şeker yükleme testi sonucunda gebelik şekerim çıkmıştı. Siz de yaptırırsınız 28. Haftanıza kadar. Sonra dahiliyeye gittim dahiliye doktorum diyetisyene yönlendirdi diyet uyguladık ve her gün evde şeker ölçümü yaptım. 36 + 2’de geçen hafta doğum yaptım fakat sebebi 7cm açılma olduğu içindi :) bekleyemedi ufaklık. Eğer çıkar ise Gebeliğe bağlı şekerinize Dikkat ederseniz diyetisyen eşliğinde ilerlerseniz bir sorun yaşayacağınızı düşünmüyorum. Sağlıkla kavuşun yavrunuza inşallah 🙏🏻.
cnn34 Sila_99 Nisan8 gerçekten mi benimde son zamanlarda boğazım hep kuruyo uyandığımda su içsemde zor geçiyo daha 10. haftamıza yeni gircez bende de olabilir mi
Sila_99 Nisan8 Bu arada cümleyi yanlış yazmışım şeker yüklemesini yaptırmadım çünkü böyle bir şikayetim yoktu son bir haftadır bu şikayetim var
Sila_99 Son bir haftadır bu durumu yaşıyorum yoksa tabiki yaptırirdim yarın sağlık ocağında açlık tokluk yaptiricam sonrada hastaneye gidicem
Fk_noire Yseliminannesi 75 mg’lık,1. Saat 185 , 2. Saat 152 çıkmıştı benim 😊. Doktorum doğumdan 3 ay sonra 100 mg tekrar yaptırıp kalıcı hale mi geldi yoksa doğumla gitti mi diye kontrol edecek. Çünkü bazı gebeliklerde doğumdan sonra da kalıcı olabiliyormuş…
neslican0644 Ayse0771 benim biraz kötü geçti malesef covit geçirdim ardından da şekerim yükselmeye başladı 240lara kadar yükseldi ve bi süre sonra açılmam oldu. Acil sezeryana alındım 28.hafta da doğum yaptım. Şekerinizi dengelemeye çalışın mutlaka
Ayse0771 Sila_99 benm de şikayetlerim vardı ve şeker çıktı maalesef. Gebelikte de ağız kuruluğu olabiliyormuş umarım şeker değildir.
Lulikli Sila_99 açlık tokluk kanı verirken 3 aylık şeker diye bi şey var ona da baktırabilirsiniz. Ben de şeker yüklemesi yaptırmadım bugün sağlık ocağında takibe gitmiştim ordaki hemşire ona da bakalım dedi o şekilde öğrendm böyle bi şey olduğunu
Berru Lulikli sağlık ocağında kaç haftalık yaptirdiniz bu testi ben şeker yüklemesine karşıyım ama bunu yaptırabilirim şuan 20+2 gunlugum
lunam Sila_99 bugün bi başlık açmıştım, hiç belirti vermeden de şeker çıkabiliyormuş ama zaten sizde bir de belirti var. Bence doktorunuza danışın, sizin içim en uygun şeker tespiti hangisiyse onu uygular. Tabi bu şeker yüklemesi de olabilir.
Crnnn7 Sila_99 şeker yüklemesi yaptırın bence neden bu kadar beklediniz çok kolay bir şey bir devlette bi özelde yaptırdım bennn iki kere hemde tam güvenilir olsun diyeee