papatya56 ZZeynepP1903 Bende havlu pecete kullanıyorum canım sürekli çamaşır değiştiriyordum çamaşır yetişteremiyorum
Ozgebhb papatya56 şu normal beyaz pamuklu külotlar ben daha 16. Haftamdayım göbeğim çok olmadığı için L-Xl bedeni oluyor karnımı sıkmıyor 3 lü paket şeklinde satılıyor. En uygun fiyatlı olanları
Elfvli papatya56 kullansam yeri. Cok fazla çamaşır değiştirmek zorunda kalıyorum. Ama korkuyorum. Hamilelikte pek uygun görülmüyor. İdrar yolu enfeksiyonu olmak istemiyorum.
Ferda94 papatya56 ben hamilelikte önerilmediği içim kullanmıyorum. Ama her lavabo sırasında peçete koyup değiştiriyorum. Daha iyi oluyor 🙏🏻
annembabam papatya56 normalde de akıntı sorunu olan bir kadınım. Böyle zamanlarda kullanıyorum. Lakin gebelik başlangıcından Bu yana hayır . ❌💥bakteriyel faaliyet , mantar oluşumu riski artıyor . Pamuklu iç camasırı sıklıkla değişimi yapıyorum. 🌻
mervegemen- papatya56 sürekli degil ama ara ara kullaniyorum ozellikle dışarıda çünkü yetismiyor günde 3 kere degistigim oluyor. Hamilelikte kac tane camasir aldim bilmiyorum bile. Birde hoşlanmıyorum islak gibi sanki pis pis nefret ederim. O yuzden arada kullaniyorum. Bezdirdi çünkü akıntılar