Srpllllll cahil insanlar insana zarar veren zaten insanlar biz bu dünyada zaten sırtımız da yukumuzu alıp gidiyoruz yolumuz yokuş zaten zar zor tırmanırken neden yolumda taş olursun ki insanın düşmanı insan zaten gerçekten ama gel de anlat yazık çok yazık benim kaynanam da tedavi sürecinde unutup bebek fotosu gösterdi sonradan toparlayamadı o kadar zoruma gitmişti ki defalarca özür diledi kötü niyetle yapmadı biliyorum ama zoruma gitmişti işte çünkü cok hassas oluyoruz bacakları ağrır hep senin gözünün önünde koşan birinden hevesin kalmıyor mu nasıl yaparsın böyle biseyi dedim düşünemedim yavrum o an hakkini helal et dedi ettim ama gerçekten aklımdan çıkmıyor çünkü çok hassas bir dönem bigun mutlaka senin mucizen seni bulacak sen benim hep duamda olacaksin iyi tarafından nasil bakilir bilmiyorum ama 21 haftalık da büyük bir bebek en azından bu acıyı o haftalarda yaşamadın eminim daha zor olur öyle ne diyim ki karşımda olsan bizim konuşmamıza bile gerek kalmazdı göz göze gelince ne demek istediğimizi anlardık bizim gözlerimiz derin bakar eşekten dusmusu eşekten düşmüş anlar bazen annen bile anlamaz çünkü onun evladı vardır benim güzel kader arkadaşım yoruldun biliyorum nefesin daralıyor biliyorum duvarlar üzerine geliyor biliyorum ama sen Rabbim tarafından özlenmissin huzuruna çağırıyor derdi verdim dermanım benim gel ya kulum diyor