Srpllllll yüreğim kanadı içim yandı okurken 😢 ama üzülme , demek kolay biliyorum napalim pes etme benimde tüp bebek 1 sene boyunca 2 tane embriyo oldu sadece 1 tanesi koyuldu tuttu banada kanama alanı vs var demişti o telaşı unutmuyorum çok zordu atlattım 33 haftalık olduk ama yine de endişe tedirginlik bitmiyor suan sana sarılmak o kadar çok isterdim ki canım kader arkadaşım toparlan sakin vazgeçme nasıl o haberi aldığında çok mutlu olduysan suan da da o kadar üzgünsün biliyorum 😢😢