Ruya1106 evettt ben öyle hamile kaldım. Hiçbir sorun olmamasına rağmen film çektirdiğim ay hamile kaldım. Kağan Kocatepe diye bi dr var onun videosunu izledim şey demişti ilaç hızlınuayışdığı için bazen tıkalı tüpleri hemen açıyor film çekilirken tıkalı olduğunu biz doktorlar göremiyoruz.inşallah sen de tüp bebeğe gerek kalmadan hamile kalırsın