Aylin52 benim de ikili ve üçlü testlerde yaştan dolayı risk çıkmıştı. Amniyosentez yapalım dedi doktorlar ben istemedim bana da kağıt imzalattılar hatta bebek doğduğunda şu şu rahatsızlıklar olabilir eli kolu bacağı eksik olabilir vs gibi şeyler yazdırdılar. Altına hepsi hakkında bilgi sahibiyim kabul ediyorum diye imza attım. Bebeğim doğdu biraz küçük doğdu kilo olarak gözleri çekik olduğu için down olabilir dediler genetik test yaptırdık sonucu bekliyoruz. Kimse bebeğime bakınca down mu demiyor bizde kimseye söylemedik sonucu bekliyoruz. Down olanlarda görülen belli başlı tipik özellikler sağlık sorunları yok bizde sadece gözleri çekik hafif şişliği var buna dayanarak test istediler. Genetik test anne baba imzası olmadan yapılmıyormuş zaten.