Aylin52 merhaba bana da kol uzun bacak kısa deyip duruyordu doktorum bağırsakta parlaklık var dedi hep 32.haftamda gittim parlaklık kaybolmuş kol bacak kendini eşitlemiş hiçbir sorun gözükmüyor dedi başta bana da kağıt imzalatmışlardı içinizi ferah tutun bende çok taktım çok ağladım ama hamileliğinizi zehir etmeyin dua edin bol bol geçiyor