EbruKaradeniz Gzdkrkgz merhabalar benim dikiş 21. Haftada atıldı progestanda kullandım doktrunuz ne diyorsa onu yapın dikiştende hiç korkmayın dikiş attırmasaydım 21. Haftada doğuracaktım
Gzdkrkgz EbruKaradeniz evet dikiş derse mutlaka kabul edeceğim yeterki herşey yolunda olsun ne gerekiyorsa yapılsın🙏
EbruKaradeniz Gzdkrkgz aynen öle bende cok korkuyodum dikişten inan hiç pişman değilim hiç bir ağrı sıZısı yok dinlen suyunu içç bol boll allah büyük
Gzdkrkgz EbruKaradeniz çok sağolun bugün gittim perinatolog ile görüştüm dikiş veya fitil tercihi bize bıraktı bizde dikiş olsun dedik eşimle, inşallah iyi olur herşey bizim için 🙏
EbruKaradeniz Gzdkrkgz insallah iyi olur cok geciktirmeden yaptırın ben ikisinide yaptırdım dikişte ilaçta sağlıkla kucagımıza alalım insallah