Merhaba, 20. Haftadayım bugün detaylı ultrasona gittim rahim ağzında yüzde 20 açıklık çıktı ayrıca kendi doktorumada gittim beni perinatolojiye yönlendirdi ya progestan yada dikiş ikisinden birini önerebilir dedi, bu durumu yaşayan varmı nasıl ilerlediniz ben psikoloji olarak baya kötü oldum umarım herşey yolunda gider