Ozgun busrasahinn 34den itibaren başlıyorlar ben çalışabilir raporu alacağımdan dolayı 32de girdim 34den itibaren her hafta gidiyorum ve her hafta nst ye giriyorum çok sıkıcı😫
Cicianne Happygirl10 ben özel hastane de her nst ye girişimde 30₺ veriyorum devlette de öylemi bilmiyorum.
Bahar54 Happygirl10 devlet almiyor ama bazi ozeller aliyormus ben ozelde de odemiyorum herhangi bir ucret.
Cicianne Bende ilk 28.haftada girmiştim özelde karın ağrısı gibi bişeyim vardı muhtemelen üşütmüştüm ama doktor önlem olarak sancı çıkacak mı bakalım demişti. Zaten 27.haftadan sonra cihaz kalp atışlarını algılamaya başlıyormuş.