busrasahinn
Aslında normalde 34-35. haftalardan itibaren giriliyor ama duruma göre değişiyor. Benim çoktandır adet sancısı gibi şiddetli ağrılarım olduğu için 30. haftamdan beri nst ye giriyorum. Şu an 38 olduk artık her hafta bazen haftada iki defa giriyorum ama onca ağrıya rağmen hiç sancı çıkmadı.