Benimde yarin olacak kontrolum 39+0da bebegime minyon dedi 37+0da 2800 oldugu icin bende bu iki haftada yemedigim bisey kalmadı artik yarini sabirsizlikla bekliyorum kac kiloya ulaştı diye. 3 kilo olsa bile zaten yeter artik takıntılı olmuycam. Hem dogumumda kolay olur bu sayede dedim. Buarada yarin 2.çatı muayenem olacak oyle korkulcak bisey yok. Doktor iki parmagi ile kontrol ediyor o sirada baska seyler dusunun bebeginizi düşünün duygulara odaklanin hersey geçiyor🤗