Sladeniz Kızlar bende bir şey soracagım benim 4 aralık tarinde hcg 439 du . 7 aralık tarinde 1450 çıktı normal mi iyi mi
Mnkanne123 portakalsekeri ben de bugün 5+1 oldum 🥰 çok erken gittiğim için kese görünmedi haftaya gidicem gözükür inşallah
portakalsekeri Mnkanne123 benimde vajinal usg de görüldü ama erken gittim kanama olduğu için haftaya tekrar bende gideceğim inşallah görürüz 😍
portakalsekeri Asliiiek anladım canım inşallah yerleşir tutunur sen dinlen çok yorma kendini doktor bu durum için ilaç vs verdimi
Mnkanne123 portakalsekeri bu hafta beni çağırdı ama vajinal ultrason yaptırmak istemediğim için gitmedim 6 haftayı biraz geçip gidicem hem kalp atışı hem de keseyi görmek için inşallah 🥰🤗