Kızlar 1 hafta önce kasık ve bel ağrısından acile gittim adetim zaten 10 gün gecikmişti gebe olduğumu düşünüyodum tamda düşündüğüm gibi acilde gebe olduğumu söylediler bugün kadın doğuma gittim kontrole kese göremedi ama küçücük bi nokta gördü bu olabilir fakat gebede olmayabilirsin kimyasal gebelikte olabilir dedi hala adet olmadım ve hala ağrılarım devam ediyor çok erken olduğu için kese oluşmamış olabilir mi ?