Saara1401 İdrar tahlili verirken kültüre yollayın demek gerekıyormus o gerçek sonucu veriyormuş bazen ister istemez yüksek çıkarmış kültür yaptıran oldu mu ?
Slnn1122 Aysunmardin23 Ah canım resmen beni anlatmışsın hiçbir şikayetim yok ne yanma ne kaşıntı ne kötü koku ama ne yaptıysam geçmedi sarı yeşil akıntı bir sürü antibiyotik kullandım neredeyse her ay bir çeşit kullanıyorum ama geçmiyor
Aysunmardin23 Slnn1122 canim benim kanımda cikti ama kendi doktorumla konuştum bugun kanda enfeksiyon çıktığı için birsey hissetmiyorsun dedi crp denen değerim yüksek bide kadinlar kulübünde okudum erken doğum yapanlar var bende evham yaptim
Masalmasal2 Bende de 2 aydır hep enfeksiyon çıkıyor ilaç kullanıyorum geçiyor sonrasında tekrar başlıyor 😞 Gebelik şekeri yapar dedi doktorum. Son haftalar gesin diye bakıyorum
Aysunmardin23 Masalmasal2 ilaç antibiyotik mi ,fitil mi fitil kullananlarda varmış bebişe zararı olmaz dimi
Masalmasal2 Aysunmardin23 hem antibiyotik hem fitil kullandım canım. İşe yarıyor geçiriyor. Enfeksiyonun artması bebek için çok daha zararlı dedi doktorum.Ama Bende gebelik şekeri var o enfeksiyonu tetikliyormuş ilaçlardan bir süre sonra tekrar ediyor.
Aysunmardin23 Masalmasal2 artık mecburen kullanıcaz bebeğime zarar gelmesinde yapacak birsey yok 🤷♀️bana da tekrar bakalım dusmediyse antibiyotik vericekmis
tontonhanim Aysunmardin23 13+2 haftalıkta enfeksiyondan dolayı erken doğum ile bebeğimi kaybettim kayıp sebebini araştırırken aşırı enfeksiyonum olduğunu ve rahim ağzında kiste dönüştüğünü tekrar bir hamilelik öncesi o kisti almamız gerektiğini söyledi çok yoğun bir şekilde antibiyotik tedavisi ve vitamin tedavisi görüyorum 1 aydır önümüzdeki günlerde kriyoterapi ile operasyon geçireceğim benim de hep enfeksiyonum yüksekti ve ne yanma ne kaşıntı vardı ama akıntı yoğundu bunu dizi evhamlandırmak için söylemiyorum sağlıkla alın kucağınıza İnşAllah
tontonhanim Aysunmardin23 sağolun Allah razı olsun sizde sağlıkla kavuşun İnşAllah birde nişana hamile olursam 3ten 7. Aya kadar antibiyotik tedavisi devam edecek yani demem o ki antibiyotikten falan korkmayın doktorunuza da güveniyorsanız kullanın
H1994 Aysunmardin23 yok korkmayın bence yüksek olduğunu bilmiyorum ama sadece enfeksiyon çıkıyordu ilaç falan verdi faydasını görmedim ben hiç vücüt yapıyor işte ne kadar dikkat Etsekte
Aysunmardin23 H1994 ben 18 haftalık gebelik kanda crp 40 cikti etrafımda herkes “bu çok tehlikeli, düşük yaparsn ” diyip beni çok korkuttu 1 hafta sonra tekrar baktım 24 e düşmüş neye göre düşüp yükseliyor anlayamadım gercekten