Aysunmardin23 aile hekimliğinde çubukla ölçüm yapılıyor o testler pek ayrıntılı değil, hastanede detaylı test yaptırın bende de hamileliğin başımdan beri düşük derecede enfeksiyon vardı. 34 te felan artınca sancı da yapmaya başladı doktorum antibiyotik verdi şuan 36+3 teyiz. Enfeksiyon devam ediyor ama ağrılarım geçti çok şükür. Takip edilmesi gereken bir durum ama korkmanıza da gerek yok. Hemen hemen her hamilelikte bir enfeksiyon meselesi oluyor 😅